Opšti uslovi kupovine
Poštovani potrošači,
molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe SANO internet sajta. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi).
Sano savremena ishrana životinja d.o.o. zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Predlažemo da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.
- Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.sano.rs i svim njegovim sadržajima.
- Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.
- Prodavac u konkretnom slučaju je Sano.
Sano na sajtu sadržaje objavljuje u dobroj nameri. Sve sadržaje www.sano.rs sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Sano se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.
Sadržaji objavljeni na internet sajtu Sano Savremena ishrana životinja d.o.o., vlasništvo su Sano Savremena ishrana životinja d.o.o. i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Sano Savremena ishrana životinja d.o.o. i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.
Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.
Sano Savremena ishrana životinja d.o.o. maksimalno koristi sve svoje resurse da Vam svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama. Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti tačne.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 15 dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga.
NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija. Za detaljnije objašnjenje pogledajte odeljak prava potrošača (link)
Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe u slučaju odustanka snosi potrošač. Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u Sano kompaniji, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Sano Savremena ishrana životinja d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.
U ime SANO SAVREMENA ISHRANA ŽIVOTINJA DOO. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni SANO SAVREMENA ISHRANA ŽIVOTINJA DOO (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača „Službeni glasnik RS“ br.62/2014 i Pravilnikom o zaštiti potrošača i načinu i postupku rešavanja reklamacija SANO SAVREMENA ISHRANA ŽIVOTINJA DOO NOVI SAD od 21.09.2014. godine, obaveštavamo vas o načinu i mestu ulaganja i rešavanja reklamacija kupaca.
Reklamacija je zakonom regulisani postupak rešavanja prigovora kupca zbog nedostataka na isporučenom proizvodu.
Ukoliko na proizvodu koji ste naručili i preuzeli postoji neki proizvodno tehnološki nedostatak otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, imate pravo da podnesete reklamaciju SANO SAVREMENA ISHRANA ŽIVOTINJA DOO u cilju otklanjanja ovog nedostatka.
1.1. Prijavljivanje neusaglašenosti - reklamacije
Neusaglašenost može da uoči kupac proizvoda ili usluge u zakonskom garantnom roku, odnosno do isteka roka trajanja naznačenom na proizvodu. Kupac je dužan da popuni obrazac za obradu reklamacija i o reklamaciji obavesti predstavnike Sano Savremena ishrana životinja:
- putem mejla na online.prodavnica@sano.rs
- telefonom putem Call centra pozivom na broj 021444921
- u prodavnici gde je robu prezeo
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i izda reklamacioni list.
1.2. Rok za obradu
Nakon zaprimeljnog uredno popunjenog obrasca za reklamaciju Sano Savremena
ishrana životinja će u zakonksom roku ne dužem od 30 dana odgovoriti na reklamaciju.
Način rešavanja reklamacije
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije. Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti. Lice ovlašćeno za prijem reklamacije je rukovodilac organizacione jedinice SANO SAVREMENA ISHRANA ŽIVOTINJA DOO.
1.3 Preispitivanje neusaglašenosti i donošenje odluke
Neusaglašenost proizvoda će predstavnici Sano Savremena ishrana životinja preispitati u zakonksom roku i oceniti uzroke nastaka i stepen rizika neusaglašenosti.
Nakon analize moguće je jedno od sledećih rešenja na reklamaciju:
- Da reklamacija nije osnovana, odnosno da proizvod zadovoljava sva zakonska pravila i odredbe
- Da je utvrđena neusaglašenost, ali da je ona nastala zbog nestručne upotrebe, manipulacije ili skladištenja proizvoda.
- Da se doradom proizvod dovede u status usaglašenog (prepakivanje ili dopuna
deklaracije) - Da se proizvod uništi kao neupotrebljiv (škart proizvod – zdravstveno nebezbedan
proizvod ili proizvod u oštećenom pakovanju) i nastala šteda kompenzuje kupcu.
1.4 Pribavljanje saglasnosti kupca za isporuku neusaglašenog proizvoda
Ako je odgovorno lice donelo odluku da se proizvod ponudi korisniku ili neusaglašenost koriguje i nakon toga ponudi korisniku referent prodaje komunicira sa kupcem i pribavlja odobrenje (saglasnost) u pisanoj formi.
Ako kupac ne prihvati ponuđeni proizvod dostavlja mu se novi.
Kada se radi o neusaglašenosti bezbednosnog karaktera isti se ne može
isporučivati kupcu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Sano web shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Ukoliko se interesujete za obradu i zaštitu Vaših podataka o ličnosti u okviru kompanije Sano Savremena ishrana životinja d.o.o., DOBRO DOŠLI, ovaj odeljak je pravo mesto za Vas!
Mi cenimo Vašu privatnost i posebno vodimo računa o bezbednosti Vaših podataka o ličnosti. Upravo iz tih razloga ovom Politikom privatnosti na transparentan i lako razumljiv način želimo da Vas informišemo o prikupljanju, upotrebi, prirodi i obimu obrade Vaših ličnih podataka od strane Sano Savremena ishrana životinja d.o.o. Josifa Pančića 8, 21000 Novi Sad, MB: 08714118, koja se nalazi u položaju rukovaoca Vaših podatka o ličnosti (u nastavku „Sano Savremena ishrana životinja d.o.o.“ ili „mi“ ).
Ovde se nalaze informacije o svim podacima koje prikupljamo o Vama, prilikom različitih vidova saradnje, posebno podaci koje prikupljamo kada pristupite našoj internet stranici www.sano.rs, kada se registrujete i napravite profil.
Podaci o ličnosti su svi podaci koji se neposredno ili posredno odnose ili mogu da se odnose na Vas kao fizičko lice. Kao zakonski osnov koji uređuje zaštitu podataka i uslove za obradu Vaših ličnih podataka primenjujemo Zakon o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), u daljem tekstu ,,Zakon”).
U slučaju da naš sajt sadrži likove ka drugim internet stranicama, molimo Vas da se adekvatno upoznate sa politikama privatnosti koje se nalaze na tim internet stranicama i načinom na koji ta lica obrađuju podatke o Vama. Imajte u vidu da Sano nema nikakvu kontrolu nad sadržajem drugih internet stranica, te zbog toga ne možemo biti odgovorni za zaštitu Vaše privatnosti kada posećujete druge sajtove.
1. Na koji način prikupljamo Vaše lične podatke i po kom pravnom osnovu?
Sve informacije koje prikupljamo dobijamo direktno od Vas, kada naručite određene proizvode ili usluge, popunite određeni formular.
Sve Vaše lične informacije tretiraju se kao strogo poverljive, a Sano i/ili naši pouzdani partneri ih čuvaju na adekvatan način.
U skladu sa važećim zakonodavstvom, koje reguliše zaštitu ličnih podataka, možemo da obrađujemo Vaše lične podatke po sledećim pravnim osnovima:
kada nam je obrada Vaših ličnih podataka potrebna za zaključenje i ispunjenje ugovora kome pristupate;
kada nam je obrada Vaših ličnih potrebna za ispunjenje određenih zakonskih obaveza (ovde spadaju naročito podaci koje čuvamo zbog poreskih obaveza);
kada za obradu Vaših podataka imamo legitiman interes, osim ukoliko su nad tim interesima pretežniji Vaši interesi ili osnovna prava i slobode;
kada ste nam za obradu Vaših ličnih podataka dali saglasnost za određenu svrhu obrade, pri čemu u svakom trenutku imate pravo da datu saglasnost povučete;
Obavezno je dostavljanje samo onih ličnih podataka koje prikupljamo za ispunjenje određenih zakonskih obaveza.
Dostavljanje ličnih podataka po svim ostalim pravnim osnovima je dobrovoljno, ali napominjemo da ukoliko nam uskratite ove podatke, u određenim situacijama možda nećemo biti u mogućnosti da Vam pružimo određene usluge (kao što je na primer dostava proizvoda na kućnu adresu ili slanje biltena preko e-mail adrese).
Napominjemo da se svi navedeni pravni osnovi primenjuju u zavisnosti od svrhe za koju prikupljamo Vaše podatake, a o čemu ćemo Vas obavestiti u svakom konkretnom slučaju. Više o svrsi i vrsti podataka koje prikupljamo možete pogledati u odeljku „Koje podatake prikupljamo od Vas?“
2. Koje podatke prikupljamo od Vas
2.1. Kupovina/porudžbina u Sano sajtu/aplikaciji
Kada obavite kupovinu putem Sano web sajta ili mobilne aplikacije, u zavisnosti od slučaja, od Vas se može tražiti da ostavite određene podatke o ličnosti koji su neophodni za zaključenje ugovora o prodaji na daljinu, kreiranje porudžbine ili radi ispunjenja obaveza iz ugovora o prodaji – realizaciji isporuke, naplate i prijema robe.
U slučaju kupovine u Sano prodavnicama za isporuku robe na kućnu adresu potrebni su nam sledeći podaci:
– ime i prezime;
– broj telefona;
– adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat)
Kada koristite naše usluge kupovine online putem web sajta ili mobilne aplikacije, pored navedenih podataka dodatno nam je potreban i podatak o Vašoj e-mail adresi, kako bi potvrdili kupovinu i poslali Vam porudzbenicu.
Ukoliko vršite online plaćanje kako bi osigurali sigurnu kupovinu prikupljamo i podatke o izvršenoj transakciji.
2.2. Reklamacije
Sano je dužan po osnovu Zakona o zaštiti potrošača da kupcima obezbedi mogućnost ulaganja reklamacija na kupljene proizvode.
U tom slučaju, prilikom ulaganja reklamacije od Vas kao kupca možemo da uzmemo podatke o imenu i prezimenu, broju telefona, e-mail adresi i/ili kućnu adresu, ukoliko je potrebno slanje robe ili izlazak na teren.
Podatke prikupljenje na ovaj način koristimo isključivo radi rešavanja i odgovaranja na Vaše reklamacije.
Ukoliko ste nakon preuzimanja proizvoda ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje reklamacije možete da izjavite reklamaciju, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl):
- Usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena.
- Pisanim putem na adresu poslovne jedinice u kojoj ste kupili proizvod ili na adresu Direkcije SANO SAVREMENA ISHRANA ŽIVOTINJA DOO Josifa Pančića 8, Novi Sad, elektronskim putem na mail adresu sano@sano.rs ukoliko je roba kupljena preko WEB SHOP-a elektronskim putem na mail adresu sano@sano.rs.
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i izda reklamacioni list.
2.3. Otvaranje korisničkog naloga na Sano sajtu/aplikaciji
Kada odlučite da se registrujete na našem sajtu odnosno da kreirate Vaš personalizovani profil, u tu svrhu prikupljamo sledeće podatke:
- Obavezni podaci:
- ime i prezime;
e-mail adresa;
lozinka; - broj telefona:
- ime i prezime;
- Dodatni podaci:
- Grad/mesto stanovanja;
- Ulica, broj, sprat i broj stana
U slučaju da kao registrovani korisnik sa Vašeg profila odlučite da kupite neki od naših proizvoda dostupnih na našoj internet stranici, a u skladu sa našim Uslovima poslovanja, u cilju izvršenja transakcije i isporuke robe, pored podataka o Vama kao registrovanog korisnika možemo da zahtevamo dodatne podatke, kako je to navedeno pod tačkom 2.1. ove Politike Privatnosti.
Napominjemo da ni u kom slučaju ne prikupljamo posebne kategorije podataka, kao što su podaci koji se odnose na Vaše rasno ili etničko poreklo, političko mišljenje, versko ili filozofsko uverenje ili članstvo u sindikatu, kao ni obradu genetskih podataka, biometrijskih podataka, podataka u vezi zdravstvenog stanja, seksualnog života ili seksualne orijentacije.
S obzirom da profil kreiramo isključivo na osnovu Vaše saglasnosti, u svakom trenutku možete da povučete Vašu saglasnost, brisanjem profila, nakon čega ćemo obrisati sve podatke koje posedujemo o Vama.
2.4. Kontaktiranje sa Sano Savremena ishrana životinja d.o.o. – različite vrste upita (kontakt e-mailom, telefonom, putem društvenih mreža ili sajta)
U zavisnosti od načina na koji ste stupili u kontakt sa nama, kao i vrste upita možemo da prikupljamo Vaše podatke o imenu, prezimenu, broju telefona, adresi e-pošte, kao i ostale informacije koje ste razmenili sa nama, a koje su u vezi sa Vašim upitom.
U zavisnosti od načina na koji ste stupili u kontakt sa nama, kao i vrste upita možemo da prikupljamo Vaše podatke o imenu, prezimenu, broju telefona, adresi e-pošte, kao i ostale informacije koje ste razmenili sa nama, a koje su u vezi sa Vašim upitom.
Možete da nas kontaktirate i kada želite da obavite kupovinu putem telefona. U tom slučaju obrađujemo Vaše podatke, kako je to navedeno u odeljku 2.1. ove Politike Privatnosti.
2.5. Marketinške svrhe – prijava za kontaktiranje i dobijanje obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama – bilten
Postoji nekoliko načina da se prijavite za slanje promotivnih ponuda od strane Sana:
Prilikom ostavljanja ovih podataka možete dobrovoljno prihvatiti i našu celokupnu Politiku privatnosti u kom slučaju se saglašavate da prikupljamo Vaše interakcije (reklamacije, kupovine, pozivanje kontakt centra i sl.) sa Sanom radi unapređenja korisničkog iskustva i slanja personalizovanih ponuda.
- Ukoliko želite da Vas kontaktiramo i da primate naša obaveštanje o aktuelnim ponudama i promocijama, na našem web sajtu u svakom trenutku možete ostaviti sledeće podatke na dnu stranice:
- adresu e-pošte ako su u pitanju obaveštenja i ponude putem biltena.
- Sano će Vam i prilikom registracije, odnosno kreiranja profila na internet stranici/mobilnoj aplikaciji, ponuditi uslugu slanja obaveštenja o aktuelnim ponudama i promocijama na mail, i tom prilikom pored podataka koje ostavljate prilikom registracije, dodatno možete da prihvatite slanje promotivnih ponuda.
Ova polja nisu obavezna, tako da je moguće kreiranje profila i bez prihvatanja slanja promotivnih ponuda. - Ukoliko se niste prijavili za slanje promotivnih ponuda prilikom registracije, u svakom trenutku možete pristupiti Vašem profilu i u sekciji „obaveštenja“ označiti da želite da primate obaveštenja na mail.
Vašu saglasnost za prijem obaveštenja o aktuelnoj ponudi i promocijama možete da opozovete u svakom trenutku, u tom slučaju ćemo prestati da Vam šaljemo promotivne ponude. Opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva.
Nezavisno od načina na koji ste se prijavili za prijem obaveštenja, Vašu saglasnost možete opozvati putem opcije odjava koja se nalazi u dnu svakog mail-a.Ukoliko imate kreiran profila na našem sajtu, Vašu saglasnost možete opozvati i putem Vašeg kreiranog profila u sekciji „obaveštenja“, tako što ćete odčekirati opciju za slanje promotivnih ponuda. Opciju prijave i odjave na Vašem profilu možete koristiti u svakom trenutku, a mi ćemo postupati u skladu sa Vašim zahtevima.
Obaveštavamo Vas da u slučaju za slanje biltenaangažujemo eksterne partnere u cilju izvršenja ovih usluga može da dođe do prenosa Vaših podataka tim licima. Više o našim parterima pogledajte u odeljku „Ko ima pristup Vašim podacima?“
2.6. Profilisanje
U slučajevima kada šaljemo ili prikazujemo obaveštenja ili sadržaj koji su personalizovanog karaktera, možemo koristiti pojedine postupke koji su označeni kao „profilisanje” (odnosno, bilo koji oblik automatizovanog procesa obrade ličnih podataka koji se sastoji iz korišćenja prikupljenih podataka o ličnosti kako bismo procenili određene lične aspekte koji su u vezi sa fizičkim licem, konkretno, da bismo analizirali ili predvideli aspekte koji se tiču ličnih afiniteta konkretnog fizičkog lica, njegovog interesovanja, ekonomskog položaja, ponašanja, lokacije, pouzdanosti ili kretanja).
Na osnovu svoje analize, šaljemo ili prikazujemo obaveštenja i/ili sadržaj koji je skrojen tačno prema Vašim interesovanjima/potrebama.
Ove podatke obrađujemo isključivo na osnovu Vaše saglasnosti.
2.7. Poseta internet stranice
Uz Vašu saglasnost, beležimo Vaše ponašanje kao korisnika naše internet stranice www.sano.rs, mobilnih aplikacija i biltena. Ocena ponašanja korisnika podrazumeva pre svega podatke o odeljcima na kojima se zadržavate i na linkove, koje tamo koristite. Na taj način kreiramo personalizovane korisničke profile sa Vašim ličnim podacima i/ili sa podatkom o Vašoj e-mail adresi kako bismo omogućili kreiranje reklamne ponude od strane Sano kompanije u obliku biltena, on-site reklame i štampanog materijala, prilagođene Vašem ličnom interesovanju i time poboljšamo našu ponudu.
Sano obrađuje Vaše podatke prilikom posete ove internet stranice, prilikom korišćenja aplikacija i drugih platformi. Tom prilikom se razmenjuju različiti podaci između Vašeg uređaja i našeg servera, pri čemu može da se radi o podacima o ličnosti. Podaci prikupljeni na taj način se, između ostalog, koriste za optimizaciju naše internet stranice ili u svrhu prikazivanja reklama u pretraživaču Vašeg uređaja.
Prilikom posete naše internet stranice, pretraživač koji koristite na Vašem uređaju će automatski i bez Vaše aktivnosti poslati na server naše internet stranice:
– IP adresu uređaja sa kog je poslat upit i koji ima pristup internetu,
– datum i vreme pristupa,
– ime i URL preuzete datoteke,
– internet stranicu/aplikaciju sa koje se pristupa (referrer URL),
– pretraživač koji koristite i, ako je potrebno, operativni sistem računara koji podržava internet, kao i ime Vašeg provajdera.
Navedene podatke server privremeno čuva u takozvanoj log datoteci u svrhe:
– obezbeđivanja uspostavljanja nesmetane veze,
– obezbeđivanja komfornog korišćenja naše internet stranice/aplikacije,
– procene bezbednosti i stabilnosti sistema.
Ukoliko ste u Vašem pretraživaču, u operativnom sistemu ili u drugim podešavanjima Vašeg uređaja prihvatili tzv. geolokaciju, odnosno dali svoj pristanak, ovu funkciju koristimo kako bismo Vam ponudili individualne usluge na osnovu Vaše trenutne lokacije (na primer, lokaciju najbliže prodavnice). Podatke o lokaciji obrađujemo isključivo u navedenu svrhu.
Pravni osnov za obradu IP adrese je legitimni interes, koji proizlazi iz gore navede svrhe obrade podataka, budući da je to tehnički uslov za funkcionisanje sajta. Ove podatke ne prenosimo trećim licima. Podaci se čuvaju privremeno i to za vreme posete stranici, a zatim se automatski brišu. Nakon što napustite našu internet stranicu, podaci o geolokaciji se brišu.
2.8. Korišćenje kolačića
Na našoj internet stranici koristimo takozvane kolačiće. Kolačići su male datoteke koje se prilikom posete naše internet stranice čuvaju na Vašem uređaju (laptop, tablet, smartphone itd.). Kolačić ne sadrže viruse, trojance ili druge zlonamerne softvere. U kolačićima se čuvaju informacije koje se dobijaju u vezi sa uređajem koji koristite. Međutim, to ne znači da smo upoznati sa Vašim identitetom. S jedne strane, korišćenje kolačića služi da Vam poseta internet stranici bude prijatnija. Mi koristimo takozvane kolačiće sesije kako bismo prepoznali da ste određene delove naše stranice već posetili ili da ste već prijavljeni na svom korisničkom nalogu. Oni se automatski brišu nakon što napustite našu internet stranicu. Pored toga, koristimo i privremene kolačiće koji se određeno vreme skladište na Vašem uređaju. Kada ponovo posetite našu internet stranicu, automatski se prepoznaje da ste već bili na stranici i koja podešavanja ste postavili, tako da ove radnje nećete morati da ponovite.
S druge strane, kolačiće koristimo kako bismo statistički evidentirali korišćenje naše internet stranice, i to u cilju optimizacije ponude i prikaza informacija koje su prilagođene Vašim interesovanjima. Ovi kolačići nam omogućavaju da Vas automatski prepoznamo kada ponovo posetite našu internet stranicu. Ovi kolačići se automatski brišu nakon 5 godina, s tim da ih Vi uvek možete obrisati ručno na Vašem računaru.
Većina pretraživača automatski prihvata kolačiće. Međutim, možete da podesite Vaš pretraživač tako da se na Vašem računaru ne čuvaju kolačići ili da se uvek pojavljuje poruka pre nego što se kreira novi kolačić. Ipak, potpuno onemogućavanje kolačića može da znači da ne možete da koristite sve funkcije naše internet stranice.
Više o upotrebi kolačića i načinu njihovog prikupljanja možete da pročitate u našoj Politici kolačića.
2.9. Google analitika
Za potrebe prilagođavanja dizajna i stalnog poboljšavanja naših internet stranica, koristimo takozvani Google Analytics – uslugu za veb analitiku koju pruža Google Inc. („Google“). U tom kontekstu se kreiraju pseudonimizovani korisnički profili i koriste se kolačići. Kolačići generišu sledeće informacije o Vašem korišćenju ove internet stranice:
– tip/verzija pretraživača,
– operativni sistem koji se koristi,
– referrer URL (prethodno posećena stranica),
– hostname računara sa kog se pristupa (IP adresa),
– vreme upita servera
Podaci se koriste za evaluaciju korišćenja naše internet stranice, za sastavljanje izveštaja o aktivnostima na stranici i za pružanje drugih usluga vezanih za korišćenje stranica i korišćenje interneta. Podaci se obrađuju u svrhu istraživanja tržišta i prilagođavanja ovih internet stranica. IP adrese su anonimizovane, tako da nije moguće utvrditi identitet (takozvani IP maskiranje). Ni pod kojim uslovima Vaša IP adresa neće biti povezana sa drugim podacima Google-a
Više informacija o zaštiti podataka u vezi sa Google Analytics potražite na internet stranici Google Analytics
2.10. Društvene mreže
Podatke na društvenim mrežama velikim delom obrađuje sam operater, i na taj deo Sano ima ograničen uticaj.
Detaljnije informacije o obradi podataka od strane operatera platforma društvenih mreža i o mogućnostima prigovora možete pronaći u njihovim pravilima o zaštiti podataka:
Podatke prikupljene na društvenim mrežama obrađujemo u svrhu informisanja potrošača o aktuelnim promocijama i ponudama, a u cilju interakcije i unapređenja odnosa sa pratiocima.
Podake prikupljene na društvenim mrežama na osnovu pristanka kao što su komentari, video snimci, slike, lajkovi, objavljuje operater. Sano ove podatke ne deli sa trećim licima i zadržava pravo brisanja nezakonitih sadržaja, komentara mržnje, eksplicitnog sadržaja i podataka koji predstavljaju krivično delo.
Sa operaterom društvene mreže delom postoji odnos u skladu sa čl. 45 Zakona (zajednička odgovornost):
Za metode web praćenja koje operater platforme društvene mreže omogućava, operater i mi smo zajednički odgovorni. Web praćenje (webtracking) može pritom da usledi i nezavisno od toga da li ste na platformu društvene mreže prijavljeni ili registrovani. Kao što smo već napomenuli, nažalost samo ograničeno možemo da utičemo na metode web praćenja operatera, na primer ne možemo da ih isključimo.
Pravni osnov za metode web praćenja je legitiman interes, koji se sastoji u tome da se platforma društvene mreže i konkretna fan stranica (fan-page) optimizuju.
3. Ko ima pristup Vašim podacima?
Kompaniji Sano je od izuzetne važnosti zaštita Vaših podataka o ličnosti, upravo zbog toga vodimo računa da Vaši podaci o ličnosti ne budu ustupljeni neovlašćenim licima. Unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori, odnosno oni zaposleni kojima su isti neophodni za ispunjenje svrhe za koju su podaci o ličnosti prikupljeni, a kojima je u opisu posla obrada podataka o ličnosti.
Pored naših zaposlenih, u cilju pružanja određenih usluga, Vaše podatke možemo da ustupimo trećim licima – našim partnerima koji pružaju usluge u ime Sano kompanije (npr. Kurirska služba, Služba reklamacija, IT partneri koji se bave održavanjem našeg web sajta/mobilne aplikacije).
U svim ovim slučajevima naš odnos sa eksternim parterima i način zaštite i postupanja sa Vašim podacima o ličnosti obezbedili smo ugovorima u skladu sa Zakonom.
Vaše podatke ne iznosimo van teritorije Republike Srbije.
4. Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?
Lične podatke čuvamo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje gore navedenih svrha. Pri tome, vodimo računa o zakonskim obavezama čuvanja podataka o ličnosti.
U slučaju kreiranja profila na našem sajtu ili prikupljanja podatka po osnovu saglasnosti, podaci o ličnosti će se obrađivati sve do brisanja korisničkog profila odnosno povlačenja date saglasnosti. Pri čemu opoziv saglasnosti ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu saglasnosti pre opoziva.
Podatke, prikupljene na osnovu saglasnosti, obrisaćemo i pre povlačenja saglasnosti, ako je ostvarena svrha za koju smo prikupljali podatke.
Kada je osnov prikupljanja podataka zaključenje i izvršenje ugovora, podatke o realizovanim kupovinama i kupcima čuvamo koliko je to predviđeno poreskim propisima i propisima koji regulišu ugovor o prodaji. (npr. podaci o uloženim reklamacijama se čuvaju koliko je to propisano Zakonom o zaštiti potrošača).
Nakon isteka predviđenih rokova, odnosno nakon povlačenja saglasnosti, ukoliko se podaci obrađuju po tom osnovu, svi podaci o kupcima će biti depersonalizovani odnosno obrisani ili uništeni.
Kada su u pitanju podaci o kupovini, kupac može i sam da izvrši depersonalizciju podataka nakon isteka propisanih rokova. Depersonalizacija se vrši preko linka koji se kupcu dostavlja putem generičkog mail-a prilikom uspešnog kreiranja porudžbine.
5. Podaci o maloletnim licima
Sano ne obrađuje namerno podatke o ličnosti maloletne dece ispod 16 godina.
Odraslima se preporučuje da pravilno nadziru maloletnike pod svojim starateljstvom dok pretražuju po internetu, a naročito kada je omogućeno ostavljanje ličnih podataka.
6. Bezbednosne mere
Kako bi se osigurala zaštita podataka o ličnosti kompanija Sano je usvojila čitav niz pravila koja regulišu obradu i zaštitu podataka o ličnosti.
Implementirani su različiti mehanizmi, poput obavezne obuke svih zaposlenih za postupanje poverljivim i ličnim podacima, pristup podacima o ličnosti je dozvoljen samo ovlašćenim licima, a pored toga postoje i jake politike lozinki. Pored navedenog Sano je imenovala i lice za zaštitu podataka o ličnosti koje pomaže u procesu zaštite i obezbeđivanja bezbednosti ličnih podataka i vodi računa o njihovoj usklađenosti sa Zakonom.
Pored navedenog Sano je svojim korisnicima omogućio depersonalizaciju podataka, mogućnost preuzimanja svih ličnih podataka koji se nalaze na sajtu (podaci o nalogu, porudžbine, komentari, želje…), i doneta je jaka politika lozinki na ličnim profilima (najmanje 6 karaktera, mala i velika slova, brojeve i znakove interpunkcije).
Kompanija Sano stalo prati i u zavisnosti od potreba unapređuje bezbednosne mere, a sve kako bi sprečila neovlašćeni pristup, gubitak ili unišenje podataka o ličnosti.
7. Koja prava imate kao lice na koje se podaci odnose?
U svakom trenutku možete nam se obratiti sa nekim od navedenih zahteva:
- da Vam omogucimo pristup Vašim ličnim podacima, da odgovorimo za koje svrhe se koriste podaci koji se tiču Vas, kao i da pristupite takvim ličnim podacima, da znate svrhu obrade, kategorije Vaših ličnih podataka koje čuvamo, treće, strane ili kategorije trećih strana sa kojima se Vaši lični podaci dele, period tokom kog zadržavamo podatke.
- da zahtevate ispravku netačnih, pogrešno unetih i/ili zastarelih podataka;
- da zatražite brisanje Vaših ličnih podataka ukoliko se obrada zasniva na Vašem pristanku, legitimnom interesu ili ukoliko podaci o ličnosti više nisu neophodni za ostvarivanje svrhe zbog koje su prikupljeni;
- da zahtevate ograničenje obrade Vaših podataka, ukoliko osporavate tačnost podataka o ličnosti u roku koji omogućava rukovaocu proveru tačnosti podatka o ličnosti, ukoliko smatrate da je obrada nezakonita, a ne želite da se podaci obrišu, ako ste istakli prigovor ili ako smatrate da Sanu više nisu potrebni Vaši podaci;
- da podnesete prigovor na način na koji obrađujemo Vaše podatke, čak i u slučajevima kada nije sporno da podatke obrađujemo u skladu sa Zakonom;
- da uputite pritužbu Povereniku za zaštitu podataka o ličnosti, u skladu sa Zakonom.
Za sva dodatna pitanja i zahteve u vezi sa obradom podataka o ličnosti možete da kontaktirate naše Lice za zaštitu podataka o ličnosti. Kontakt podaci su e-mail adresa sano@sano.rs
8.Stupanje na snagu i izmene Politike privatnosti
Ova Politika privatnosti stupa na snagu dana 18.10.2021. godine.
Politika privatnosti može biti izmenjena ili dopunjena, u zavisnosti od potreba i promene procesa u kompaniji Sano, promene zakonskih okvira ili na zahtev nadležnog organa (Poverenika za zaštitu informaciju od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti).
Preporučuje se da korisnici redovno prate izmene i dopune Politike privatnosti, na Sanovom sajtu.
Dostava robe
Isporuka na teritoriji Srbije
- Isporuka robe na teritoriji Srbije realizuje se preko kurirske službe.
- Za sve porudžbine cena isporuke se obračunava na osnovu težine poručene robe.
- U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je do 7 radnih dana.
- Isporuke robe se vrše radnim danima do 16h.
- Kupac je dužan da prilikom isporuke, a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta pregleda pregleda poručenu robu i da sva eventualno uočena oštećenja robe unese u zapisnik koji mu je vozač dostavio i da se odmah obrati službi za reklamacije na broj telefona +381 63 574 658.
Lokalno preuzimanje
Besplatno lokalno preuzimanje omogućava da poručena roba bude dostavljena u najbližu prodavnicu koja odgovara naručiocu robe, a koja je pripada Sano partner programu.
Sve prodavnice u kojima je moguće preuzeti poručenu robu možete pronaći na ovom linku.
Ograničenja isporuke robe
- Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije.
- Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.
Prijavite se na naš bilten
Budite u toku sa najnovijim vestima i proizvodima
Tel: 021/ 444-921
Email: sano@sano.rs
Adresa: Josifa Pančića 8, 21000 Novi Sad
MB: 08714118
PIB: 100237175
Delatnost: Proizvodnja gotove hrane za domaće životinje
URL: sano.rs