Rešenja za modernu ishranu životinja i zdrav rast

Sano je globalno rastući brend stočne hrane, zamena za mleko, premiksa, koncentrata, funkcionalnih dodataka i dodataka silaži za modernu ishranu životinja. Sa stopom rasta od preko 20% godišnje, nezavisne sestrinske kompanije u preko 38 zemalja Evrope, Azije, Afrike i Latinske Amerike kao i osam modernih proizvodnih pogona Sano postavljaju prekretnice u poljoprivredi. Jedinstveni Sano konsultantski koncept je ključ uspeha.

STRUČNJACI U SAVREMENOJ ISHRANI ŽIVOTINJA

Zašto SANO?

Naši stručnjaci za životinje Sano osiguravaju individualni i jedinstveni koncept savetovanja prema individualnim potrebama farmera, a naša pažnja prema kupcu i životinjama, efiksanoj proizvodnji smanjenju troškova, briga ostaju u fokusu. Naši kupci dobijaju pristup našem svetskom tržištu znanja i koncepata za ishranu. Naš sistemski pristup i sertifikovano i potvrđeno iskustvo Sano Agrar Institu u razvoju Sano proizvoda predstavljaju visokokvalitetnu stočnu hranu i efikasnu komponentu svake stočarske proizvodnje.

Mi u Sano imamo za zadatak da hranimo životinje, a time i ljude na zdrav način i želimo da doprinesemo poljoprivrednoj budućnosti na održiv način. Zbog toga se Sano zalaže za zdrav rast na svim farmama širom sveta.

20 %
Rasta
40
Godina
30
Država
1
Proizvodnih
lokacija
600
Zaposlenih
širom sveta

Naše vrednosti

To su stubovi koji nam omogućavaju uspešno i partnersko praćenje naše vizije zdravog rasta u savremenoj ishrani životinja.
Sano kao porodična kompanija koja deluje na svetskom tržištu, tokom godina izgradila je specifičnu kulturu poslovanja, koja se bazira na sledećim vrednostima:

onama1

Prijateljstvo

Partneri koji se mogu oslanjati jedni na druge u dobrim i lošim vremenima su pravi prijatelji.

Motivacija-Sano-vrednost

Motivacija

Premašiti očekivanja, kupce pozitivno iznenaditi.

Hrabrost-Sano-vrednost

Hrabrost

Svakodnevno se suočavamo izazovima, malim i velikim. Energično, odlučno i hrabro donosimo odluke i zajedno koračamo novim putevima.

Uvažavanje-Sano-vrednost

Uvažavanje

Iskrena saradnja, otvorenost za druge kulture i odgovorno korišćenje resursa.

Celovitost-Sano-vrednost

Celovitost

Uvek videti celu sliku – tako zajedno postižemo zadovoljstvo i uspeh.

Istorija kompanije

  • sano-osnivanje

    1976

    Osnivanje

    Priča kompanije Sano počinje 1976. godine osnivanjem preduzeća Sano-Milch u Grafenwaldu u Bavarskoj. Osnovna delatnost preduzeća Sano-Milch je bila distribucija mlečnih zamenica, kasnije su premiski i protamino koncept dopunili proizvodni program. Počeci delovanja kompanije bili su jednostavni i skoromni.

  • sano-prva-proizvodna-linija

    1981

    Prva proizvodnja

    Pokretanje prvog proizvodnog pogona. Osnivači preduzeća bili su Bernhard i Edeltraud Waldinger. Sano je ubrzo, na temelju izuzetnog kvaliteta i tehnoloških inovativnosti svojih proizvoda postao važan faktor na tržištu Nemačke.

  • sano-razvoj-istočna-evropa

    1990

    Osvajanje tržišta srednje i istočne Evrope

    Izvoz je započet van granica Nemačke.

  • Sano-poljska

    1999

    Sano fabrika u Poljskoj

    Otvaranjem ove fabrike otvorena je druga proizvodna lokacija Sano u Evropi.

  • sano-hrvatska

    2003

    Sano fabrika u Popovači (Hrvatska)

    Otvaranjem fabrike u Popovači stvoren je treći proizvodni pogon Sano u Evropi i prvi na Balkanu.

  • sano-bosna

    2003

    Skladište u Aleksandrovcu (Bosna i Hercegovina)

    Otvoren je skladišni prosotor i sedite firme sa kancelarijama za Bosnu i Hercegovinu

  • sano-srbija

    2005

    Sano fabrika u Novom Sadu (Srbija)

    Nakon 5 godina prisustva na tržištu, kao uvoznik, Sano pokreće proizvodnju pojačavajući svoju tržišnu poziciju u Srbiji, ali i na Balkanu sa dva proizvodna pogona, koji izvoze u sve okolne države Jugoistočne evrope, ali i šire.

  • sano-mađarska

    2007

    Sano fabrika se u Csemu (Mađarskoj)

    Otvaranjem ove fabrike Sano je došao do petog proizvodnog pogona u Evropi.

  • Sano-Agrar-institut-poljska

    2009

    Sano Agrar Institut u Poljskoj

    Kompanija Sano je osnovala vlastiti institut za istraživanje i razvoj. Razvojem i testiranjem novih koncepata proizvoda i ishrane na ovoj referentnoj farmi, Sano je upotpunio svoj brend.

  • Sano-kina

    2010

    Sano u Kini, prva fabrika van Evrope

    Tokom više od 40 godina istorije, ulaskom na tržište najmnogoljudnije zemlje sveta Sano je izrastao iz regionalnog ponuđača u svetski brend za efikasnu ishranu i proizvodnju životinja.

  • sano-ekvador

    2011

    Osnivanje predstavništva u Ekvadoru

    Kancelarija otvorena u glavnom gradu Kito

  • sano-meksiko

    2012

    Osnivanje preduzeća i fabrike u Meksiku

    Osnovano je preduzeće Bionat Sano Meksiko

  • Sano-južna-afrika

    2013

    Osnivanje predstavništva u Južnoj Africi

    Otvoreno je predstavništvo u Južnoj Africi čime smo prvi put na nastupili i na ovom kontinetnu

  • sano-čile

    2015

    Osnivanje predstavništva u Čileu

    Otvorili smo predstavištvo u Čileu

  • samp-gruzija

    2015

    Osnivanje predstavništva Gruzija

    Otvorena je kancelarija u Tbilisiju

  • sano-laboratorija

    2019

    Sano Laboratorija

    Otovorena je Sano laboratorija za analizu hraniva i komponentni primenom CNCPS tehnologije

  • Sano-institut-govedarstvo

    2019

    Sano institut za svinjarstvo u Mađarskoj

    Institut je osnovan sa ciljem podizanja kvaliteta proizvodnje i razvoja tržišta svinja u celoj regiji.

  • Sano-institut-govedarstvo

    2020

    Sano institut za govedarstvo

    Institut u Mađarskoj je osnovan sa ciljem da se novi proizvodi i dodaci za ishranu razvijaju, usavršavaju i testiraju kako bi potrošači uvek imali najmoderniji i efikasniji koncept ishrane

  • 1976
  • 1981
  • 1990
  • 1999
  • 2003
  • 2003
  • 2005
  • 2007
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2015
  • 2015
  • 2019
  • 2019
  • 2020
OBEĆANJE Našeg imena

Zdrav rast

Nastojimo da obezbedimo zdrav rast, uopšte, a posebno u pogledu savremene ishrane životinja. To je naša svakodnevna težnja i motivacija. Stoga idemo prema sledećim Sano standardima:

„Sano i njegovi zaposleni u svim Sano kompanijama i zemljama snose globalnu odgovornost da daju dragocen doprinos poljoprivrednoj industriji. Cilj je da se ishrana životinja, zdravlje i dobrobit životinja razvija širom sveta i u korist prirode, čovečanstva i životinja svakodnevno u pozitivnom smeru. ”

OBEĆANJE MARKE

U 7 koraka do zdravog rasta

Na početku poljoprivrednik, sa Sano stručnim savetnikom za ishranu životinja, određuje ciljeve za gazdinstvo. Prilikom dalje analize poboljšanja produktivnosti, Sano stručni savetnik za ishranu životinja, beleži sadašnje stanje na područjima držanja, ishrane, reprodukcije i zdravlja životinja. Sano stručni savetnik vrednuje sve informacije i izrađuje prilagođenu, ciljanu i celovitu strategiju za gazdinstvo i ishranu životinja. Konačno, Sano stručni savetnik prezentuje izrađen plan mera i optimalnu koja uključuje sve navedene elemente proizvodnje, sa ciljem postizanja profitabilnog poslovanja.

Naše globalno prisustvo

Sano širom sveta

mapa@2x
0
    0
    Pregled korpe
    Vaša korpa je praznaNazad na Prodavnicu